Anunturi Gratuite

Utilaje agricole

Informatii
EnciclopedieUltimele InformatiiCele mai vizionate InformatiiCele mai comentate InformatiiInformatii MedicaleAdauga InformatieComentarii Informatii
Utilaje agricole

În 1890, americanii Benjamin Holt si Daniel Best au inceput sa experimenteze utilizarea in agricultura a unor forme diferite de tractoare pe baza de aburi. Lucrand in mod separat pentru companiile proprii, ei au fost pionierii tractoarelor cu senile si ai motoarelor de tractor pe baza de benzina. În acele timpuri de inceput, motoarele cu tractiune pe baza de aburi erau enorme si se infundau adesea in solul moale - scoaterea utilajului de acolo putea sa dureze cateva zile. Pentru a creste suprafata de contact cu solul a motorului de tractiune, Benjamin Holt a avut ideea de a inlocui rotile cu senile. În 1904, primul tractor cu senile de tip Holt a fost testat. A intrat curand in lucru la ararea solului moale de langa fabrica lui Holt din Stockton, California si a fost declarat "un real succes".
Dupa mai multe teste, primul tractor pe senile - avand un set de senile nou si imbunatatit - a fost trimis la ferma familiei Holt pentru a lucra o iarna la arat. Curand dupa aceea, Holt a inventat marca comerciala "Caterpillar" Holt a trecut de la puterea aburului la benzina, iar pana in anul 1909, tractoarele sale pe senile erau cumparate rapid de catre clientii sai. În acest timp, fiul lui Daniel Best, C. L. Best, a infiintat propria sa companie si in 1910 a inceput sa construiasca tractoare pe benzina, cu roti si aproape imediat a trecut la conceperea unui tractor experimental cu senile. Tractorul pe senile "CLB" cu puterea de 75 CP a aparut la inceputul anului 1913 si a fost primul utilaj care a purtat marca comerciala a lui Best, "Tracklayer". Tracklayer 75 a incorporat un numar de progrese tehnice semnificative. Printre acestea erau oscilatia imbunatatita a senilelor pentru a reduce sarcinile exercitate de lovituri asupra sasiului si a motorului, plus o metalurgie imbunatatita a intregului tractor. În 1925, Holt Manufacturing Company si C L Best Tractor Company au fuzionat pentru a forma Caterpillar Tractor Co. Evolutia din 1925 pana in prezent reprezinta o continua imbunatatire a produsului. Au existat doua progrese majore – introducerea motorului diesel la linia de produse in 1931 si inventarea senilei etanse si lubrifiate. Motorul diesel a oferit utilajelor mai multi cai-putere decat inainte si le-a facut mai ieftine de detinut si utilizat. Şenila etansa si lubrifiata a ajutat la reducerea costurilor de intretinere a sasiului. Boltul de senila este permanent acoperit intr-un lubrifiant etansat, care minimizeaza contactul metal-pe-metal si incetineste uzura bolturilor si a bucselor. Tractorul Challenger, impreuna cu sistemul sau patentat Mobil-tracTM, a fost introdus in 1987. Mobil-trac a reprezentat un important salt inainte oferind o tractiune si o flotatie mai buna, compactare redusa a solului si mai multa versatilitate pentru costuri reduse si productivitate sporita in activitatile agricole. Îmbunatatirile de-a lungul anilor au inclus o trecere de la comenzile prin cablu la cele hidraulice, sisteme computerizate de monitorizare, divizoare de cuplu, transmisii de comutare a puterii, directie diferentiala – iar lista continua.
Transmiterea vestilor privind utilajele de aplicare
Ag-Chem construieste cu succes echipament de aplicare inca din 1963, sub numele de Ag-Chem Equipment Company Inc., vanzand echipament specializat de pulverizare pentru industria agricola.
Zece ani mai tarziu, utilajul auto-propulsat Terra-Gator 1253 a fost introdus – primul aplicator marca Ag-Chem avand 3 roti cu pneuri de mare flotatie.  Acesta a fost urmat in 1979 de catre modelul 1603, recunoscut de indata ca fiind primul aplicator cu mare flotatie din industrie.
În 1984, compania Kurstjens a produs primul Tri-Axer de tip tras.  Primul sasiu Terra-Gator cu un sistem de ingrasamant natural lichid a fost vandut in Olanda trei ani mai tarziu.  Kurstjens a devenit in curand dealer-ul oficial pentru Terra-Gator in Olanda, Germania si Belgia, vanzand primul utilaj Terra-Gator in fosta Republica Est-Germana in 1991 si deschizand piata pentru utilajele auto-propulsate de imprastiat agenti fertilizatori in Europa.
Peste doar doi ani, utilajul Soilection model 1993, primul utilaj auto-propulsat cu recipient multiplu, a fost vandut in Germania, deschizand drumul agriculturii specifice locatiei  Ag-Chem a deschis de asemenea si piata recoltelor pe randuri prin lansarea primului pulverizator auto-propulsat RoGator pe sina.
În 1994, Kurstjens a devenit in proportie de 100% subsidiara Ag-Chem, functionand sub numele de Kurstjens Terra-Gator BV.  Numele companiei a fost schimbat 2 ani mai tarziu in Ag-Chem Europe, importatorul oficial de al Ag-Chem Equipment Company Inc. in Marea Britanie, Franta si Europa Centrala. În 1997 a fost introdusa Terra-Gator 8103, o serie noua de utilaje Terra-Gator cu 3 roti, avand o cabina cu stil nou si un nou tren de rulare care a definit design-ul tuturor utilajelor Terra-Gator intr-un stil nou.  Doar un an mai tarziu, a 10.000-a unitate Terra-Gator a fost vanduta de catre Ag-Chem.
Primul utilaj Terra-Gator care a fost produs in totalitate de catre Ag-Chem Europe in Grubbenvorst a fost modelul 2104, care a inlocuit modelul anterior 2204.
În anul 2000, Ag-Chem a inceput sa produca si sa vanda pulverizatorul auto-propulsat RoGator 618, conceput de catre Ag-Chem Europe pentru a fi compatibil cu latimea de 1,8 m a sinei europene.
Îndeplinirea provocarilor viitorului agriculturii, impreuna
Atunci cand Ag-Chem Equipment Company Inc. a fost preluata de catre AGCO Corporation in 2001, prima cooperare dintre Ag-Chem Europe si celelalte divizii ale familiei AGCO a inceput.  Vizitatorii expozitiei Agritechnica din Hanovra de la sfarsitul acelui an au fost foarte entuziasmati de combinarea unui utilaj Fendt 926 Vario si a unui Tri-Axer marca Ag-Chem cu un rezervor de 22 m3.
Pulverizatoarele auto-propulsate Spra-Coupe au fost adaugate la linia Ag-Chem Europe in 2002, impreuna cu introducerea modelelor Terra-Gator 8133 si RoGator 418.  Acest lucru a coincis cu extinderea arealului de vanzare al acestor utilaje la Africa si la Orientul Mijlociu. AGCO a inceput de asemenea sa produca utilaje cu senile Challenger sub licenta Caterpillar in 2002.  Dezvoltarea continua a produselor a dus la Seria MT "B" pe care o cunoastem in prezent – unul dintre cele mai puternice si mai economice tractoare agricole din piata.
În 2004, Ag-Chem Europe a inceput sa se integreze in brand-ul Challenger, introducand noua Serie Spra-Coupe 7000 si vanzand primele utilaje RoGator 1264C, Terra Gator 8103 Airmax si Spra-Coupe 4650 in Rusia.
Din 2004, linia Challenger a continuat sa creasca extensiv sub egida AGCO pentru a include, printre altele, tractoarele cu roti din Seriile MT600B, MT500B si MT400B produse la fabrica de renume mondial din Beauvais, Franta si echipamentul superior calitativ de recoltare provenit atat de la fabricile din Europa cat si de la cele din America.   Aceste utilaje sunt disponibile in piete selectate din cadrul regiunii EAME. Între 2005 si 2006, atat birourile cat si facilitatile de productie ale Ag-Chem din Grubbenvorst au fost extinse si imbunatatite  Facilitatile excelente calitativ si locatia centrala au dus in mod logic la desemnarea acestora ca centru de distributie pe regiunea EAME a tractoarelor cu senile Challenger, continuand integrarea in organizatia Challenger pentru regiunea EAME.
Dezvoltarile de produse Challenger incepand din acel moment au inclus introducerea Seriei actualizate Spra-Coupe 4000 si a noilor modele Terra-Gator 2244 si 3244, a tractoarelor cu roti imbunatatite din seriile MT600B si MT500B si a fantasticului tractor articulat MT900B, consolidand integrarea diferitelor utilaje sub umbrela Challenger si declansand partajarea de elemente tehnologice si stilistice.Challenger se bazeaza pe bogata sa istorie si experienta in continuarea extinderii si dezvoltarii unei game complete de utilaje agricole de inalta calitate si inalta productivitate.Scopul sau este acela de a lucra in parteneriat cu afacerile agricole din lume pentru a le ajuta sa isi imbunatateasca eficienta, productivitatea si bineinteles profitabilitatea.

Sursa: www.agricultura-romania.ro

În 1890, americanii Benjamin Holt si Daniel Best au inceput sa experimenteze utilizarea in agricultura a unor forme diferite de tractoare pe baza de aburi. Lucrand in mod separat pentru companiile proprii, ei au fost pionierii tractoarelor cu senile si ai motoarelor de tractor pe baza de benzina. În acele timpuri de inceput, motoarele cu tractiune pe baza de aburi erau enorme si se infundau adesea in solul moale - scoaterea utilajului de acolo putea sa dureze cateva zile. Pentru a creste suprafata de contact cu solul a motorului de tractiune, Benjamin Holt a avut ideea de a inlocui rotile cu senile. În 1904, primul tractor cu senile de tip Holt a fost testat. A intrat curand in lucru la ararea solului moale de langa fabrica lui Holt din Stockton, California si a fost declarat "un real succes".
Dupa mai multe teste, primul tractor pe senile - avand un set de senile nou si imbunatatit - a fost trimis la ferma familiei Holt pentru a lucra o iarna la arat. Curand dupa aceea, Holt a inventat marca comerciala "Caterpillar" Holt a trecut de la puterea aburului la benzina, iar pana in anul 1909, tractoarele sale pe senile erau cumparate rapid de catre clientii sai. În acest timp, fiul lui Daniel Best, C. L. Best, a infiintat propria sa companie si in 1910 a inceput sa construiasca tractoare pe benzina, cu roti si aproape imediat a trecut la conceperea unui tractor experimental cu senile. Tractorul pe senile "CLB" cu puterea de 75 CP a aparut la inceputul anului 1913 si a fost primul utilaj care a purtat marca comerciala a lui Best, "Tracklayer". Tracklayer 75 a incorporat un numar de progrese tehnice semnificative. Printre acestea erau oscilatia imbunatatita a senilelor pentru a reduce sarcinile exercitate de lovituri asupra sasiului si a motorului, plus o metalurgie imbunatatita a intregului tractor. În 1925, Holt Manufacturing Company si C L Best Tractor Company au fuzionat pentru a forma Caterpillar Tractor Co. Evolutia din 1925 pana in prezent reprezinta o continua imbunatatire a produsului. Au existat doua progrese majore – introducerea motorului diesel la linia de produse in 1931 si inventarea senilei etanse si lubrifiate. Motorul diesel a oferit utilajelor mai multi cai-putere decat inainte si le-a facut mai ieftine de detinut si utilizat. Şenila etansa si lubrifiata a ajutat la reducerea costurilor de intretinere a sasiului. Boltul de senila este permanent acoperit intr-un lubrifiant etansat, care minimizeaza contactul metal-pe-metal si incetineste uzura bolturilor si a bucselor. Tractorul Challenger, impreuna cu sistemul sau patentat Mobil-tracTM, a fost introdus in 1987. Mobil-trac a reprezentat un important salt inainte oferind o tractiune si o flotatie mai buna, compactare redusa a solului si mai multa versatilitate pentru costuri reduse si productivitate sporita in activitatile agricole. Îmbunatatirile de-a lungul anilor au inclus o trecere de la comenzile prin cablu la cele hidraulice, sisteme computerizate de monitorizare, divizoare de cuplu, transmisii de comutare a puterii, directie diferentiala – iar lista continua.
Transmiterea vestilor privind utilajele de aplicare
Ag-Chem construieste cu succes echipament de aplicare inca din 1963, sub numele de Ag-Chem Equipment Company Inc., vanzand echipament specializat de pulverizare pentru industria agricola.
Zece ani mai tarziu, utilajul auto-propulsat Terra-Gator 1253 a fost introdus – primul aplicator marca Ag-Chem avand 3 roti cu pneuri de mare flotatie.  Acesta a fost urmat in 1979 de catre modelul 1603, recunoscut de indata ca fiind primul aplicator cu mare flotatie din industrie.
În 1984, compania Kurstjens a produs primul Tri-Axer de tip tras.  Primul sasiu Terra-Gator cu un sistem de ingrasamant natural lichid a fost vandut in Olanda trei ani mai tarziu.  Kurstjens a devenit in curand dealer-ul oficial pentru Terra-Gator in Olanda, Germania si Belgia, vanzand primul utilaj Terra-Gator in fosta Republica Est-Germana in 1991 si deschizand piata pentru utilajele auto-propulsate de imprastiat agenti fertilizatori in Europa.
Peste doar doi ani, utilajul Soilection model 1993, primul utilaj auto-propulsat cu recipient multiplu, a fost vandut in Germania, deschizand drumul agriculturii specifice locatiei  Ag-Chem a deschis de asemenea si piata recoltelor pe randuri prin lansarea primului pulverizator auto-propulsat RoGator pe sina.
În 1994, Kurstjens a devenit in proportie de 100% subsidiara Ag-Chem, functionand sub numele de Kurstjens Terra-Gator BV.  Numele companiei a fost schimbat 2 ani mai tarziu in Ag-Chem Europe, importatorul oficial de al Ag-Chem Equipment Company Inc. in Marea Britanie, Franta si Europa Centrala. În 1997 a fost introdusa Terra-Gator 8103, o serie noua de utilaje Terra-Gator cu 3 roti, avand o cabina cu stil nou si un nou tren de rulare care a definit design-ul tuturor utilajelor Terra-Gator intr-un stil nou.  Doar un an mai tarziu, a 10.000-a unitate Terra-Gator a fost vanduta de catre Ag-Chem.
Primul utilaj Terra-Gator care a fost produs in totalitate de catre Ag-Chem Europe in Grubbenvorst a fost modelul 2104, care a inlocuit modelul anterior 2204.
În anul 2000, Ag-Chem a inceput sa produca si sa vanda pulverizatorul auto-propulsat RoGator 618, conceput de catre Ag-Chem Europe pentru a fi compatibil cu latimea de 1,8 m a sinei europene.
Îndeplinirea provocarilor viitorului agriculturii, impreuna
Atunci cand Ag-Chem Equipment Company Inc. a fost preluata de catre AGCO Corporation in 2001, prima cooperare dintre Ag-Chem Europe si celelalte divizii ale familiei AGCO a inceput.  Vizitatorii expozitiei Agritechnica din Hanovra de la sfarsitul acelui an au fost foarte entuziasmati de combinarea unui utilaj Fendt 926 Vario si a unui Tri-Axer marca Ag-Chem cu un rezervor de 22 m3.
Pulverizatoarele auto-propulsate Spra-Coupe au fost adaugate la linia Ag-Chem Europe in 2002, impreuna cu introducerea modelelor Terra-Gator 8133 si RoGator 418.  Acest lucru a coincis cu extinderea arealului de vanzare al acestor utilaje la Africa si la Orientul Mijlociu. AGCO a inceput de asemenea sa produca utilaje cu senile Challenger sub licenta Caterpillar in 2002.  Dezvoltarea continua a produselor a dus la Seria MT "B" pe care o cunoastem in prezent – unul dintre cele mai puternice si mai economice tractoare agricole din piata.
În 2004, Ag-Chem Europe a inceput sa se integreze in brand-ul Challenger, introducand noua Serie Spra-Coupe 7000 si vanzand primele utilaje RoGator 1264C, Terra Gator 8103 Airmax si Spra-Coupe 4650 in Rusia.
Din 2004, linia Challenger a continuat sa creasca extensiv sub egida AGCO pentru a include, printre altele, tractoarele cu roti din Seriile MT600B, MT500B si MT400B produse la fabrica de renume mondial din Beauvais, Franta si echipamentul superior calitativ de recoltare provenit atat de la fabricile din Europa cat si de la cele din America.   Aceste utilaje sunt disponibile in piete selectate din cadrul regiunii EAME. Între 2005 si 2006, atat birourile cat si facilitatile de productie ale Ag-Chem din Grubbenvorst au fost extinse si imbunatatite  Facilitatile excelente calitativ si locatia centrala au dus in mod logic la desemnarea acestora ca centru de distributie pe regiunea EAME a tractoarelor cu senile Challenger, continuand integrarea in organizatia Challenger pentru regiunea EAME.
Dezvoltarile de produse Challenger incepand din acel moment au inclus introducerea Seriei actualizate Spra-Coupe 4000 si a noilor modele Terra-Gator 2244 si 3244, a tractoarelor cu roti imbunatatite din seriile MT600B si MT500B si a fantasticului tractor articulat MT900B, consolidand integrarea diferitelor utilaje sub umbrela Challenger si declansand partajarea de elemente tehnologice si stilistice.Challenger se bazeaza pe bogata sa istorie si experienta in continuarea extinderii si dezvoltarii unei game complete de utilaje agricole de inalta calitate si inalta productivitate.Scopul sau este acela de a lucra in parteneriat cu afacerile agricole din lume pentru a le ajuta sa isi imbunatateasca eficienta, productivitatea si bineinteles profitabilitatea.

Sursa: www.agricultura-romania.ro

Publicitate

SURSA 03 indiscret.ro

O afacere care supravietuieste in acelasi domeniu de activitate de peste 130 de ani, de-a lungul a trei secole, doua razboaie mondiale si doua schimbari diametral opuse ale regimului proprietatii, constituie cu siguranta o exceptie in peisajul industrial romanesc. Istoria MAT Craiova a inceput in anul 1878, intr-un atelier de fabricat si reparat masini agricole, sucursala a firmei Clayton-Shussliworth din Anglia. Cincisprezece ani mai tarziu avea loc asocierea cu Richard Graepel, companie austro-ungara, iar in anul 1910 incepea construirea de noi hale industriale si ateliere mai performante. Perioada 1878 – 1939, caracterizata prin multe dificultati, a fost determinanta pentru evolutia destinului ulterior de mare producator de tehnica agricola.
Etatismul, 1951-1989, a marcat alte trei etape importante in dezvoltarea companiei:
- etapa I-a, intre anii 1951-1960
Are loc tranzitia de la utilajele agricole relativ simple la fabricatia de masini agricole moderne.
- etapa II-a, intre anii 1961-1974
Se dezvolta si incepe sa domine productia masinilor agricole specifice agriculturii pe suprafete mari si foarte mari.
Anul 1974, prin asimilarea in fabricatie a primului tip de tractor fabricat vreodata la Craiova, tractorul incarcator hidraulic TIH 445, semnifica trecerea la un nivel superior de competenta si tehnicitate. Acest moment important a fost precedat de inaugurarea actualului sediu din Bulevardul Decebal.
- etapa III-a, intre anii 1974-1989
Este perioada care consolideaza pozitia firmei ca mare producator de tractoare si masini agricole.
Disparitia statului supercentralizat dupa decembrie 1989, modificarea regimului proprietatii si trecerea la economia libera de piata, au avut un puternic impact asupra Intreprinderii de Tractoare si Masini Agricole Craiova, cum se numea in acea perioada.
Procesul de faramitare a terenurilor agricole si marasmul fostelor CAP si IAS au modificat drastic structura cererii de tractoare si masini agricole si i-au redus treptat volumul.
In acest context, MAT Craiova s-a adaptat noilor conditii de piata prin asimilarea in fabricatie a tractoarelor de 45 CP si masinilor agricole specifice acestora.
In anul 1992, in colaborare cu o firma din Italia, impreuna cu care va constitui trei ani mai tarziu societatea mixta MAT MAGRIT, sunt lansate, in premiera pe piata romaneasca, motosapele si motocultoarele, utilaje agricole concepute pentru exploatarea terenurilor agricole mici. Totodata, sunt asimilate rapid noi modele de utilaje si tractoare.
Cu toate aceste eforturi, devenise evident ca unica solutie de relansare a eforturilor de eficientizare a firmei era privatizarea sa imediata cu un investitor disponibil sa sustina in continuare modernizarea profilului sau de baza si care sa-i permita saltul de competitivitate necesar asigurarii succesului in conditiile integrarii Romaniei in Uniunea Europeana.
La 26 septembrie 2003, dupa 55 de ani de etatism, MAT Craiova a revenit, integral in proprietate privata, pachetul majoritar de actiuni fiind achizitionat de SC Autocora Alexandria.
Programul de investitii, de mai multe milioane de euro, a permis, intr-un timp record, dotarea companiei cu utilaje de ultima generatie si implementarea unei noi organizari tehnologice, in concordanta cu obiectivele strategice programate pe termen scurt, mediu si lung.


 
  Comenteaza informatia
Nume: *
E-mail: *
Titlu: *
Comenteaza: *
Scrie codul: *
  Voteaza si trimite comentariul: *
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Enciclopedie
ENIAC ...
La  14  februarie 1946 acum fix 64 de ani, a avut loc la Universitatea din Pennsylvania, USA,  prezentarea de catre Gladeon Barnes, a primului ordinator din lume denumit ENIAC (Electronic Numerical Integrator and ...
Naveta spatiala Endeavour ...
Naveta spatiala Endeavour si-a incheiat cariera dupa 19 ani si 25 de zboruri. Ea a aterizat cu cateva ore in urma la Centrul Spatial Kennedy din Florida, dupa o ultima misiune pe Statia Spatiala Internationala. Endeavour este cea mai ...
Sateliti de televiziune ...
Televiziunea prin satelit se foloseste de sateliti situati pe orbite eliptice (cu un tur complet de circa 12 ore) sau geostationare, dotati cu antene parabolice mari (diametrul de 9-12 m), pentru un semnal mai curat. Programele TV ...
Airbus A380 ...
Lansarea oficiala a super avionului a avut loc in luna ianuarie a anului trecut, la sediul companiei producatoare din Toulouse, ceremonia concurand in grandoare cu deschiderea Jocurilor Olimpice. Ingerii survolau arealul hangarului in ...
Istoria cailor ferate ...
Caile Ferate din Romania au o istorie de mai bine de 125 de ani. De-a lungul acestora, calea ferata a fost un motor al progresului tehnic si uneori, chiar economic al societatii. De asemenea, a fost un factor de stabilitate care, in mare ...
Utilaje agricole ...
În 1890, americanii Benjamin Holt si Daniel Best au inceput sa experimenteze utilizarea in agricultura a unor forme diferite de tractoare pe baza de aburi. Lucrand in mod separat pentru companiile proprii, ei au fost pionierii ...
Tunelul Canalului Manecii ...
Tunelul Canalului Manecii este un tunel feroviar submarin, lung de 50 km, care leaga vestul Frantei cu sud-estul Angliei, pe sub Canalul Manecii. Tunelul a fost construit in cooperare de guvernele Regatului Unit si Frantei. Este al ...
Mihai Eminescu

Ana Aslan

Alexandru Ioan Cuza
Henri Coanda

Albert Einstein
Anunturi Gratuite  |  Vanzari auto  |  Anunturi Imobiliare  |  Anunturi Gratuite  |  Anunturi  |  Anunturi auto, Vanzari auto

Utilaje agricole

Administrare
web design by © ClausDesign
  Toate drepturile transferate catre Starlight LTD, Amsterdam, Weesperstraat, Holland

copyright-footer

2007 - 2014 Ipedia.ro